torstai 2. lokakuuta 2014

Omaa aikaa



Parasta mitä ihminen voi itselleen antaa on omaa aikaa ja sitä olen nyt itselleni antamassa seuraavat kolme kuukautta. Olen nimittäin jäänyt vuorotteluvapaalle 01.10.-31.12. väliseksi ajaksi. 

"Joko olet suunnitellut mitä vapaalla teet?" - näihin kysymyksiin olen joutunut vastaamaan useasti ja vastaus on ollut aina sama :
"kysyn joka aamu itseltäni, mitä tänäpäivänä haluaisit tehdä - ja teen juuri sitä"
Eka vapaa-aamuna päätin alkaa opettelemaan sokerimassakukkien tekoa, ja tätä kyllä saakin opetella melko paljon, sen verran haastavaa puuhaa, mutta jouluun mennessä olen päättänyt oppia tekemään hienoja sokerimassaruusuja.


Tälläisiä herkkuja poikia odotti ekana päivänä kun saapuivat kotiin

paistettuja muikkuja salaattiveneen kera


sekä karhunvatukka vadelma täyskäri

6 kommenttia:

  1. Oi ei, nyt olen kyllä kade sun vuorotteluvapaasta. Olisi se ihanaa, mutta ei ole minun järkeä jäädä enää, sillä kolme vuotta ja jään eläkkeelle. Minua ehkä onnisti kuitenkin tässä eläkeuudistuksessa, että sain valita aikoinaan jäänkö aiemmin eläkkeelle. Nyt olisi sitten tullut vuosia lisää. Mutta muista nauttia näistä kuukausista ja sitä on varmasti sitten taas työintoa täynnä. Muikut on ihan herkkua :) Liisa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Liisa, nautin varmasti ja eihän sinullakaan enää pitkään ole kun pääset nauttimaan omasta ajasta.

      Poista
  2. Oletpa upeasti aloittanut vuorotteluvapaan. Ja tekemällä juuri niitä asioita, jotka kunakin päivinä tuntuvat kivoilta tehdä.
    Herkullista ja rentouttavaa vapaata!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tuulia varmaan juuri tuollainen vapaasta tuleekin :)

      Poista
  3. Ihanaa, että saat olla kotona. Se tekee niin hyvää, kun saa keskittyä itseensä ja perheeseensä. Mä olen ollut nyt äitiyslomilla/hoitovapaalla kolme vuotta eikä kiire ole töihin. Ihana antaa lapsilleen aikaa ja touhuta heidän kanssaan. Ihanasti oletkin vapaasi aloittanut, on poikien kelvannut tulla kotiin ♥ Ihana herkkukakku!

    VastaaPoista